Sidor

torsdag 11 juli 2013

I-landsproblem?

Under Augusti månad har jag anmält mig till 3 tävlingar. Rutinen ska jobbas på från min sida. Och han måste lära sig att ha huvudet på plats. Jag tror inte han är så tävlad som dom sa, men så kan det vara. Betyder bara att jag måste jobba lite mer för att vinna hans förtroende.

Mitt problem är bara att jag inte vet vilken jag inte ska åka på. Jag kommer inte åka på alla 3 då vi ska bygga ridbanan här i juli så alla pengar ska gå dit och har inte möjlighet att åka iväg så många gånger. Hippo hade varit roligt, surf är ett MÅSTE och Övik hade varit en trevlig "weekend" tillsammans med trevliga människor :)


1 kommentar:

  1. Haha skönt att höra att någon annan har samma ångest som jag! För mig blir det Hippo och Surf tror jag.

    SvaraRadera