Sidor

torsdag 31 januari 2013

Film



Araben som jag hjälper till att utbilda.
Denna säsong ska även det börjas tävlas lite med honom

Han är en otroligt mjuk och följsam häst. Positiv men ändå lite testande mot nya saker o ryttare.
Hans svaghet är att han är väldigt vinglig. Men efter bara 3 träningar för Erica så har vi redan börjat lära honom skolorna. Lite annorlunda för mig att rida såhär när man är van Oscar nu. Men oj så lärorikt. Man är verkligen tacksam över att Kadirs ägare låter mig få utbilda honom och lära mig själv samtidigt ännu mer om hästen utbildning och utveckling för framtiden :)

2 kommentarer:

  1. Så trevlig!
    Alltid nyttigt att rida olika hästar :) Ps är det lite kallt i ert ridhus eller?! Tycker jag ser snö på insidan av väggarna ;D

    SvaraRadera
  2. Kallt:-) finns inget dåligt väder , bara dåliga kläder.

    SvaraRadera