Sidor

onsdag 16 januari 2013

Dags för äventyr

Imorgon åker jag och några tjejkompisar till Uppsala. Vi har en i gänget som bor där, så vi som bor här hemma åker och hälsar på henne. Tanken var att Evelina skulle följa med men hon jobbade och kunde tyvärr inte. Men kim kunde tänka sig att följa med mig och titta på hästar.

Jo ni läste rätt, då jag liks åker iväg så ska jag pröva 2 eller 3 hästar där nere. Har valt ut 3 stycken. Konstigt nog 3 ston. Alla i olika åldrar och olika utbildningsnivåer. Det är väl egentligen bara en av dom som jag känner WOW, men det finns lite nackdelar kring den så jag åker dit provrider dom jag har valt ut för att få lite inspiration och komma fram till vad jag är ute efter.

Så jag kommer att återkomma med lite resultat från provridningarna och kanske lite bilder. Ha en bra helg för det ska jag!

2 kommentarer:

  1. Spännande! Hoppas du hittar någon :)

    SvaraRadera
  2. Så roligt! Hoppas du hittar rätt, alternativt blir lite klokare :)

    SvaraRadera