Sidor

tisdag 10 mars 2015

Time Flies By

Vet inte hur många gånger jag har suttit här nu senaste dagarna och tänkt att nu ska jag skriva.
Men så har tröttheten kommit ikapp och det har inte blivit av helt enkelt.

För några helger fick jag ett bakslag.
Det blev för mycket känslor för mycket av allt och jag var återigen i botten ett litet tag för att sen vakna på söndagen och bara känna att nä Emelie kliv upp. Ett bakslag är okej, det är väl en del av hela processen?

Sagt o gjort och ja på måndagen så var allt som vanligt känslomässigt. Glad, njuter av livet och fortsätter att jobba på att få ihop mitt hjärta.

Veckorna har flugit förbi i alla fall och dem senaste har varit väldigt givande tillsammans med Walle.
Kommer inlägg om det senare.

Ett kort inlägg men det kommer fler idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar