Sidor

onsdag 11 mars 2015

Walle

Allt flyter på med Walle, vi har haft två hoppträningar där vi har utvecklats med stora steg.
Han är ridbar ute och ja vi är i harmoni!
Det verkar som att det behövdes mycket tid för att han skulle landa och nu äntligen känns det som att han är mer "mogen" än någonsin.

Här under våren blir det att åka och hopptävla. Jag kommer nog vara mer nervös än hästen. Han hoppar allt medans jag kommer knappt ihåg hur man gjorde. Haha, nä så illa är det inte. Jag är rätt så duktig faktiskt. Trots att det är 3 år sen jag hade regelbundna hoppträningar.
Det känns spännande i alla fall. Frågan kommer då, ska han fortfarande säljas? Jag har tagit bort annonsen. Jag ska jobba mer med honom och få lite resultat på honom. Lägga ut honom till sommaren igen så får vi se vad som händer.

Jag älskar honom, och utan honom vet jag inte vars jag hade tagit vägen när jag var i botten i höstas.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar