Sidor

fredag 9 november 2012

Försvinn från mig!!

Blä, i 3 dagar har jag intagit soffläge.. inte på eget beslut. Kroppen orkar ingenting. Febern vill inte ge sig..
Vill vara ute och mysa med mina underbara pussmular. Igår hoppade jag upp barbacka med grimma grimskaft på lill hjärtat så hon fick röra på magen såhär en dag efter vaccination. Tror jag orkade med 15 minuter sen var min kropp död.. så tillbaka till soffläge..

Oscar reds i förrgår.. han var piggelin och jag hade gramantygel på honom för att slippa jobba så mycket själv. Tur han är snälll min "lilla" grabb.

Ikväll känns allt bara blää, känner inget som blivit bättre eller sämre egentligen så det kanske är bra?
Nåja, ska snart ut till stallet..lite sent men jag har verkligen inte haft energin eller låg tempratur i kroppen som har låtit mig gå ut. En sån här dag hade man önskat att man bodde i stan och hade nån som kunde mocka åt en..

Tummen ner för denna hemska bakterie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar