Sidor

torsdag 23 augusti 2012

Första dagen

Detta är första dagen jag orkar göra något vettigt. Har varit hemma från jobbet hela veckan pga illamående, dålig mage och en stor trötthet. Benen har vikit sig några gånger och soffan har varit den plats där jag har spenderat många timmar under dessa dagar. Jag har pallarat mig ut på kvällarna för att ta in hästarna, fixa mat och se till att dom har fått sin kärlek och oscar har fått sin motion men detta brukar ta en viss tid med en frisk Emelie och dessa dagar har det tagit dubbelt så lång tid, då många pauser har fått göras och ta en sak i taget.

Men idag har det vänt, vårdcentralen har trott att det är ett virus så det har väl kanske börjat gå ur kroppen. Jag hoppas då verkligen det så jag kan få vara på tävlingen i helgen i full speed och vara mig själv!

Sen jag tog in hästarna från betet på nätterna så har det blivit harmoni och lugn i Oscar, så det känns skönt. Han verkar vara en häst som VERKLIGEN behöver rutinen och få kärlek och pyssel varje dag annars så blir han osäker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar