Sidor

torsdag 8 augusti 2013

Uppladdning

På lördag är det dags. Två starter, Lb och La. La4an ska bara flyta på han är fortfarande inte jätte stark bak så vi är nöjd bara vi tar oss igenom det.
Walle har väldigt svårt att bygga på sig. Någon som har något tips?. Har prövat fibergi bas som funderar på att köra med igen efter betet. Tycker det är en hel djungel det här med foder alltså.

Idag blir det ett jogging pass runt byn. Efter 2 ganska hårda pass på banan är han värd lite jogg.
Imorgon tror jag att jag ska rida ut och avsluta på banan och rida igenom båda programmen.

Sjukt att man kan längta efter att få duscha och knoppa sin häst och smörja alla saker. Men det gör jag!! :)


5 kommentarer:

  1. sv: hehe troligtvis aldrig :P jag är så feg och hästen rädd för allt :)

    SvaraRadera
  2. Det såg kanonfint ut igår! Hann aldrig prata med dig och säga det men han har ju verkligen blivit mycket starkare! Och kommer bara näsan fram har ni ju lätt 10 % till :-)

    SvaraRadera
  3. Justja, glömde det jag egentligen skulle skriva: testa Krafft Muskel, det har superhögt proteininnehåll. Jag gav det till Ella när hon var som tunnast och det hjälpte. Det och fri tillgång på silage :-) Snacka med Jenny från Krafft, hon är jätteduktig på sånt där!

    SvaraRadera
  4. Analysera ditt grovfoder! Så länge du inte vet vad det är du matar med i dagsläget går det heller inte att säga vad du ska komplettera med :)
    / Cattis

    SvaraRadera