Sidor

fredag 25 september 2015

Jag tycker om er!

När jag var 13 år träffade jag en söt tjej som i stallet lika mycket som mig. Det var på ett ridläger där våra vägar möttes och det sa klick!
Hon och jag är väldigt lika varandra på många sätt men har även sidor där vi kompletterar varandra.

Hon är en av mina äldsta och bästa vänner och trots hennes flytt på annan ort så fotsatte våran relation precis som den ska vara.
Vi båda ser att en vänskap inte är byggd på hur ofta man ses, pratar i telefonen, skriver något fint eller bara ha bekräftelse och uppmärksamhet. En riktigt god vänskap och The real thing är enligt mig den vänskapen och relation du får med en person som du emellanåt inte kan träffa eller prata med på flera veckor/månader och sen när man väl ses eller hörs så är det precis som att man träffat varandra varje dag. Det är vänskap för mig. Och dom vänner jag har bäst relation med idag och som jag ser är mina närmaste. Det är dom som går efter denna linje lika mycket som mig. En vänskap ska vara enkel precis som kärlek. Och det är vänner jag har känt hela mitt liv, några år eller fortfarande håller på att lära känna bättre.


Det ska vara enkelt 💕

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar