Sidor

söndag 6 oktober 2013

Bära eller brista helt enkelt

Har verkligen gått och funderat mycket senaste veckan på hur jag ska lägga upp allting kring mig själv och hästarna. Man vill alltid så mycket men det känns som att det alltid bara är hälften som man uppnår.
Och många gånger inte håller sig till den plan man hade tänkt. Så nu vill jag köra på och verkligen försöka hitta min plan och känna att det funkar.

Det är nästan exakt en månad kvar tills att vi tar en tripp till Piteå och ska träna för en superduktig tjej.
Och under denna månad ska vi köra på stenhårt MEN vi ska ha roligt.
Så här hade jag tänkt:
- Fortsätta stärka honom i kondition
- Försöka ta mig in till stan för att träna 1 gång i veckan
- Jobba här hemma med att få loss honom i sidorna och få honom att tänka neråt fram
- Ha roligt med med min häst
- Hoppa med honom så vi stärker ännu mer muskler
- Jobba med mig själv så som mer motion och stärka mig i bålen

Min plan just nu. Upp till mig att den hålls.


1 kommentar: